Atsiliepimai
Aprašymas
Kuo „Palikimas“ skiriasi nuo kitų V klasės istorijos vadovėlių? Pirma, norėta pateikti alternatyvą ligi šiol naudojamiems penktokų istorijos vadovėliams. Todėl pasirinktas teminis, o ne chronologinis medžiagos komponavimo principas. Todėl Lietuvos istorija pateikiama tokiais pjūviais, kaip „Valstybė ir tauta“, „Kovos ir taika“, „Darbai ir ūkis“, „Kasdieninis gyvenimas“, „Menas, mokslas ir švietimas“, „Religija“ ir pan.
Antra, kiekvieno atvarto pradžioje pateikiami keli įvadiniai klausimai, kurie padės suprasti esminius temos dalykus. Kiekvienas paragrafas baigiamas apibendrinimu Pagalvokime ir padarykime, O namuose. Čia – užduotys žinioms taikyti, ypač naudojantis vaizdine medžiaga. Šios užduotys skatina moksleivį vadovėlyje pateiktą medžiagą patikrinti, papildyti; savo gyvenamojoje aplinkoje, pamokoje įgytus gebėjimus taikyti praktiškai, tiriant gimtos, pažįstamos aplinkos istorinį, kultūrinį paveldą. Todėl vadovėlis ir pavadintas „Palikimu“.
Paragrafų šiame vadovėlyje yra mažiau negu numatyta pamokų per mokslo metus. Tai leis atidžiau panagrinėti kai kuriuos tekstus, iliustracijas, taip pat bus galima daugiau dėmesio skirti kūrybinėms užduotims. Ypač tai taps aktualu realizuojant keletą integruotų projektų. Be to, liks laiko apibendrinamajam kartojimui ir sisteminiam žinių įtvirtinimui.
Kuo „Palikimas“ skiriasi nuo kitų V klasės istorijos vadovėlių? Pirma, norėta pateikti alternatyvą ligi šiol naudojamiems penktokų istorijos vadovėliams. Todėl pasirinktas teminis, o ne chronologinis medžiagos komponavimo principas. Todėl Lietuvos istorija pateikiama tokiais pjūviais, kaip „Valstybė ir tauta“, „Kovos ir taika“, „Darbai ir ūkis“, „Kasdieninis gyvenimas“, „Menas, mokslas ir švietimas“, „Religija“ ir pan.
Antra, kiekvieno atvarto pradžioje pateikiami keli įvadiniai klausimai, kurie padės suprasti esminius temos dalykus. Kiekvienas paragrafas baigiamas apibendrinimu Pagalvokime ir padarykime, O namuose. Čia – užduotys žinioms taikyti, ypač naudojantis vaizdine medžiaga. Šios užduotys skatina moksleivį vadovėlyje pateiktą medžiagą patikrinti, papildyti; savo gyvenamojoje aplinkoje, pamokoje įgytus gebėjimus taikyti praktiškai, tiriant gimtos, pažįstamos aplinkos istorinį, kultūrinį paveldą. Todėl vadovėlis ir pavadintas „Palikimu“.
Paragrafų šiame vadovėlyje yra mažiau negu numatyta pamokų per mokslo metus. Tai leis atidžiau panagrinėti kai kuriuos tekstus, iliustracijas, taip pat bus galima daugiau dėmesio skirti kūrybinėms užduotims. Ypač tai taps aktualu realizuojant keletą integruotų projektų. Be to, liks laiko apibendrinamajam kartojimui ir sisteminiam žinių įtvirtinimui.
Atsiliepimai